måndag 21 april 2008

Vårstädning!

Idag passade jag på att vårstäda lite när barnen var i skolan och gubben åkte iväg till Stockholm för att jobba. Jag tycker det är helt underbart att städa när jag är själv, inget tjat på barnen och ingen fråga på vad som skall göras fast hela huset är upp o nervänt... Känner ni igen det? Träskon som ni ser hänger på väggen ute i pergulan, köpte den på loppis för 5:- tyckte den såg så ensam ut så den fick följa med mig hem. Visst är den gullig med en liten blomma i?

Ha det så gott i SOLEN mina vänner.

Vink Vink Carina



2 kommentarer:

ängeln i vitt sa...

Nämen, va kul att hitta en ny blogg. Nu måste jag bara kolla alla dina inlägg, hej på en stund :)

Kram carina

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Hejsan.
Träskon var ett fynd om jag får säga, det blev jätte fint med en blomma i. Ha det gott. Kram Annika.