tisdag 1 april 2008

Detta är min mamma


På kortet är hon 4-5 år

Jag kan inte sluta att tycka att min mamma är värdens gulligaste och gulligare blir hon bara...visst är hon fin... Jag är så stolt över min mamma. Med mycket envishet har hon lyckats att gå ner närmare 20 kilo och mer blir det. Köpte med mig frukost och åkte till mina föräldrar idag, pappa skulle låna bilen för att köra en massa skräp som han rensat från sin Loppis. Jag passade på att hjälpa mamma med dammsugningen ( pappa smiter alltid när det är städning *fniss*) hon blir så glad när jag hjälper henne. Saken är den att hon har så himla ont i sin höft. I och med viktminskningen opererar säkert läkarna höften på henne. Jag håller tummarna för det iallafall...


Gubben åkte till Kiruna idag och kommer inte hem förrän på torsdag, jobbet ni vet, arbetet kräver att han får resa iväg ibland. Just nu vill vi bara vara hemma och renovera, konstigt att man vill ha gjort allt på en gång men allt tar ju sin lilla tid...
Saknar dig Jonas. Puss

Sov Gott allihopa //Carina

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för de fina orden du skrev om mig. Jag blev riktigt rörd. Du har ju lyckats skapa en jättefin blogg du också.Tack än en gång och jag älskar dig med. puss och kram
Mamma.