måndag 16 juni 2008

Lite av varje


Dessa två glasburkar hittade jag på en loppis i idag och fick ge 35 kronor det tyckte jag dom var värda. Jag skall ha dom på någon bänk i köket för att ha pasta i - Mmm Ja det tror jag blir bra, dom såg så charmiga ut där dom stod så jag kunde inte motstå dom.
Få se vad gubben säger när han kommer hem... Fniss
Han är med jobbet uppe i Kiruna igen och tro det eller ej men han skall träffa kronprinsessan som skall vara med och inviga jobbet dom har gjort uppe i Kiruna - Kul.
Saknar dig Jonas...

Jag tänkte att ni skulle få se ett litet smakprov på rutan jag började med. Är inte riktigt nöjd än men blir det nog med tiden. Hade först tänkt att ha lite gamla fotografier och så men när jag väl fick upp den i köket tyckte jag inte att det passade (såg lite sovrumsaktigt ut), det får bli en massa roliga vispar istället. Kommer att visa detta när alla är på plats.
Ha det gott
Carina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Burkarna är kanon, hjärtat.
Pusselipuss//Jonas

Anonym sa...

Hej hej!!!

Fin fina burkar du har hittat! Det är roligt med loppisar alltid hittar man något nytt!

Det är självklart jag vill låna boken av dig om det går bra!

Förresten så har jag en ny tävling inne hos mig!

//Cissi

Sussie sa...

Hej vilka jättefina burkar, lite ovanliga. Jag tycker att rutan blev fin.