onsdag 11 juni 2008

Konstigt - det blir aldrig som man tänkt...


Före...

Efter...
Som sagt var -"det är mycket nu..."

Jag var på anställningsintervju härom dagen, mellan alla studentskivor och födelsedagskalas... Håll tummarna, jag får svar senast nu på fredag.
Men iallafall...när jag varit där (Älvängen) så fortsatte jag och maken till Ikea i Bäckebol för att köpa saker som vi ville ha till sängen, sängkappa, överkast och kanske någon fin kudde. VITT narturligtvis, vi är inne i en vit period nu.
Men, men... vi kom ju som vanligt inte hem med det vi hade tänkt, utan istället med ny klädsel till fotöljerna och en ny kruka med tillbehör (Wilma- The Cat, hade tyvärr vält den förra krukan). Min man vill av någon outgrundlig anledning alltid ta en vända in på fyndhörnan och för första gången i världshistorien hittade vi något som faktiskt gick att köpa - ett rottingbord till Pergulan - Visst blev det fint?

Ha det gott
Vink Vink
Carina

3 kommentarer:

Verona sa...

Hej Carina.

Superfint! Jag blir renoveringssugen när jag tittar på din och din svägerskas och många andras bloggar.
Hälsa din mor o far!

Kramiz Nynna

Sussie sa...

Hej. Rottingordet är jättefint och passar bra där. Vi kikar också alltid in på fyndhörnan men än har vi inte lyckats hitta något användbart. Det blev fint med det vita. Ha en bra dag.

Sara sa...

Hejsan
Tack för kommentaren hos mig. Du har också en mysig blogg ska kika lite mer. Tittar även in igen.
Kram Sara