fredag 16 maj 2008

Hemmablind.


Min syster kom förbi idag och hade med sig sin bästa väninna Rita. Vi fick såå mycket beröm för huset och då helt plötsligt insåg jag att... Fasen vi har det nog ganska bra och fint här.
Då kom tanken att J...lar vad HEMMABLIND man är. Men jag och min man vill helst inte åka bort, vi gillar att vara hemma och det beror nog mest på att vi trivs i vårat hem. Vi fixar och grejar hela tiden och ett av favoritrummet är KÖKET.
Fredagarna brukar vi koka ihop middagarna medans barnen dukar fint och när vi ätit brukar vi ta undan och sedan spela spel med ungdomarna. Ja det är klart med dom som vill, mest blir det Scippo med varann - morgon, middag, kväll. Vi brukar ta oss den tiden och det är så kul... Testa det - Ni som inte gjort det än. Lördag och Söndag, JA det är ju samma då... Och vi älskar det.

Vink Vink Carina o Jonas
Ps! Vi skall måla golvet helvitt. Vad tror ni om det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina.

Det blir fint med vitt.

Det är ett mycket LÄCKERT hus Ni har.

Ni är duktiga.

Just nu skall jag ut till Bomhus, till uthuset... uthuset.com ..

Regn här i dag. Trist. Vi vill ha sommer.

Sven-Olof hälsar.


Mvh Mette Renström

Anonym sa...

våran mejl

mereterydbratt@hotmail.com

Anonym sa...

Mysigt värre Ni verkar ha! Det måste provas! Det är så mycket som man vill hinna med. Så prioriterar man bort barnen??? Knäpp jag är!
Nä ändring på det NU!
Må gott!

//Cissi

ängeln i vitt sa...

Det kommer att bli superfint med vitt golv. Ska bli spännande att se :=)